Mistä löydän seuraavat nuotit. Sam Coslow: If you can't swing it (aka Mr Paganini), Ellington-Tizol: Perdido ja Jorge Ben: Mas que nada?

Kysytty

Mistä löydän seuraavat nuotit. Sam Coslow: If you can't swing it (aka Mr Paganini), Ellington-Tizol: Perdido ja Jorge Ben: Mas que nada?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaksi ensimmäistä, Sam Coslow: If you can't sing it (you'll have to swing it) ja Juan Tizol: Perdido, löytyvät kokoelmasta The Big book of swing! (Hal Leonard Europe, 2000). Saatavuuden näet pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen HelMet-aineistohausta:
http://www.helmet.fi/search*fin/

Jorge Benin Mas que nada on useassa eri kokoelmassa, kuten myös Tizolin Perdido. Löydät aineiston näin. Valitse HelMetissä sanahaku. Kirjoita hakuenttään säveltäjän ja kappaleen nimi (esim. Jorge Ben "Mas que nada"), valitse aineistovalikosta nuotti ja tee haku. Kokoelmien nimet ovat linkkejä saatavuustietoihin.