Mistä löydän parhaiten tietoa Oulujärven höyrylaivaliikenteestä ja sen historiasta?

Kysytty

Mistä löydän parhaiten tietoa Oulujärven höyrylaivaliikenteestä ja sen historiasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Reijo Heikkisen kirjoista Oulujärvi - Kainuun meri sekä Ärjä - Oulujärven helmi löytyy tietoa höyrylaivaliikenteestä ja sen historiasta. Myös teoksista Höyrylaivamme sekä Suomalaisia höyrylaivoja 150 vuotta löytyy tietoja höyrylaivoista ja liikenteesta Oulujärvellä. Kajaanin kaupungin historian neljästä osasta voi myös olla hyötyä.

Kirjastossa on myös sanomalehtiartikkeleita aiheesta. Niitä voi tulla katsomaan paikan päälle.