Mistä löydän Pablo Nerudan runon Alturas de Machu Picchu (The Heighs of Machu Picchu) suomennoksen?

Kysytty

Mistä löydän Pablo Nerudan runon Alturas de Machu Picchu (The Heighs of Machu Picchu) suomennoksen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pablo Nerudan runon suomennos Alturas de Machu Picchu löytyy kokoelmasta Kello 0: Latinalaisen Amerikan runoja ja runoelmia / toimittanut ja suomentanut Pentti Saaritsa ; piirrokset ja typografia Urpo Huhtanen, Porvoo: WSOY, 1969, 2.p. 1971.
Kirjan saatavuustiedot voit tarkistaa Helmet-aineistotietokannasta http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=neruda+kello+0&m=&l=&Da=&Db=&b… . Rikhardinkadun kirjastossa kirja on tällä hetkellä saatavilla.