Mistä löydän miten nimi tiina kirjoitetaan kiinaksi?

Kysytty

Mistä löydän miten nimi tiina kirjoitetaan kiinaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastossamme on useita kirjoja, joiden avulla voit perehtyä kiinan kielen kirjoitusmerkkeihin,
mm. nämä
Qu, Lei Lei
The simple art of chinese calligraphy : create your own chinese characters and symbols for good fortune and prosperity

Huang, Paulos
Katsaus kiinan kirjoitusmerkkeihin = Hanzi Gailun

Lindqvist, Cecilia
Merkkien valtakunta : kertomus kiinalaisista ja heidän kirjamerkeistään

Vaasan kaupunginkirjaston pääkirjastosta kiinan kieli löytyy luokasta 89.943 Kirjallisuus ja kielitiede -osastolta toisesta kerroksesta. Merkkien valtakunta -niminen teos löytyy luokasta 00.1 Yhteiskunta ja talousosastolta ensimmäisestä kerroksesta.