Mistä löydän kirjastoon tulossa olevia elämäkertoja?

Kysytty

Mistä löydän kirjastoon tulossa olevia elämäkertoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoihin tilattuja elämäkertoja voi katsella uutuusluettelosta Helmet-uutuudet. Perinteisen aineistohaun Helmet-luettelo kautta voi myös etsiä kirjastoon tilattuja elämäkertoja kirjoittamalla hakukenttään elämäkerrat ja rajaamalla hakua "Tulossa kirjastoon" hakuehdolla. Näistä kirjoista on jo tehty tilaus kirjastoon, joten ne näkyvät tietokannassa ja ovat myös varattavissa.

Sellaisia elämäkertoja, jotka ovat vasta kirjastojen hankintalistoilla, ei valitettavasti voi selata etukäteen.