Mistä löydän kauppakirjalomakkeen kiinteistökauppaa varten?

Kysytty

Mistä löydän kauppakirjalomakkeen kiinteistökauppaa varten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi teoksista Kasso, Matti, Asunto- ja kiinteistökauppa, Lakimiesliiton kustannus, Helsinki, 1998 ja Lakitieto, osa 3 (Asiakirjakaavoja), Otava, Helsinki 1983 löytyy malleja.

Internetistä tietoa asunnon kauppakirjasta löytyy Kansalaisen käsikirjasta (http://www.opas.vn.fi/) osasta perhe -> asuminen -> asunnon ostaminen.

0 ääntä

Kommentit