Mistä löydän joulurunon joka alkaa: Joulu on joskus...jne. Muistaakseni Lassi Nummen runo (en ole varma). Jotenkin näin se menee: Joulu on joskus tammikuussa …

Kysytty

Mistä löydän joulurunon joka alkaa: Joulu on joskus...jne. Muistaakseni Lassi Nummen runo (en ole varma). Jotenkin näin se menee: Joulu on joskus tammikuussa (joku kuukausi), joskus helmikuussa...jne. jne. Joulu on kun rakastettu tulee kadun yli eikä vielä ei vielä huomaa jne.

Vastaus

Vastattu

Lassi Nummen nimeämätön runo, joka alkaa rivillä Joulu on joskus helmikuussa sisältyy teoksiin Joulu ihanin : joulurunoja (toim. Tuula Simola, 1997) ja Kirja jouluiloksi (toim. Marja Leena Laaksonen ja Soile Tapola, 1997).

Saat runon sähköpostiisi.