Mistä löydän helppotekoisia ja auringolta suojaavia kesävaatekaavoja reilun vuoden ikäiselle?

Kysytty

Mistä löydän helppotekoisia ja auringolta suojaavia kesävaatekaavoja reilun vuoden ikäiselle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastosta löytyy paljon kirjoja ja lehtiä, joissa on lastenvaatteiden kaavoja. Pääkaupunkiseuden HelMet-tietokannasta löytyi useita Muotimuksu-lehden numeroita, joissa on pelkästään lastenvaatteiden kaavoja ja muita vinkkejä:
http://helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=kaavat+lastenvaatteet&searchscope=…

Internetistä kannattaa etsiä englanniksi hakusanoilla: 'baby clothes patterns', 'childrens clothes patterns' tai 'kids clothes patters'.