Mistä löydän EU-hymnin (Oodi ilolle)suomenkieliset sanat?

Kysytty

Mistä löydän EU-hymnin (Oodi ilolle)suomenkieliset sanat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oodi ilolle löytyy Suuresta toivelaulukirjasta 4 s. 123, suomalaiset sanat on Kerttu Juvan.

19 ääntä

Kommentit

Suomeksi yksi säkeistö nuottien kera on myös sivulla 171 teoksessa:
Musica 3–4 : oppilaan kirja / Paavo Kiiski, Erkki Pohjola, Eeva-Leena Sariola.

Tämä on siis koulun oppikirja, jota löytynee jostakin. Itse hommasin sen joskus kirjakaupan alesta, ja pikkupoikani kovasti tykkäsi juuri tästä Beethovenin biisistä.