Otsikko
Mistä löydän etsimäni kirjan kuvauksen, esim. Laila Hietamiehen teoksen Kallis kotimaa?

Kysytty

Mistä löydän etsimäni kirjan kuvauksen, esim. Laila Hietamiehen teoksen Kallis kotimaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laila Hietamiehen Kallis kotimaa -romaanin lyhyen kuvauksen voi lukea esimerkiksi Suomalaisen kirjakaupaun verkkosivuilta osoittesta http://www.suomalainen.com/sk ja kirjoittamalla hakuruutuun Laila Hietamies. Tällöin saa näkyviin hänen teosluettelonsa, josta myös kyseinen kirja löytyy.

Yleisesti kirjailijoita - ja teoksia voi hakea monista internet-lähteistä. Linkkikirjastoon ja Makupaloihin, jotka ovat yleishakemistoja, on koottu myös kirjallisuusaiheisia sivustoja. Linkit näihin hakemistoihin löytyvät muun muassa Helsingin kaupunginkirjaston etusivulta http://www.lib.hel.fi kohdasta Tiedonhaku. Samalta sivulta kohdasta Kirjaston erikoissivustot löytyy myös linkki Helsingin kaupunginkirjaston laatimaan Sanojen aikaan, joka esittelee suomalaisia nykykirjailijoita. Tietoa kirjailijoista ja teoksista voi hakea myös muun muassa kustantajien internet-sivuilta.

0 ääntä

Kommentit