Mistä löydän Eddy & The Lightningsin biisien sanoja (mm.olet paha/tuhkaa)?

Kysytty

Mistä löydän Eddy & The Lightningsin biisien sanoja (mm.olet paha/tuhkaa)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale Tuhkaa = Homburg / suom. san. Pertti Reponen löytyy kirjasta Hitit - 60-luku (ISBN 9517573510). Kappale Olet paha = You're no good / säv. ja san. Clint Ballard, suom. san. Orvokki Itä sisältyy kirjaan Hyvin menee kuitenkin - ja muita 60-luvun hittejä (ISBN 9517571933).
Yhtyeen Eddy & The Lightnings nimissä kappaleiden sanoituksia ei ole löydettävissä Pääkaupunkiseudun aineistotietokanta Plussasta: http://www.libplussa.fi/
Kirjassa Suomalaisen rockin tietosanakirja Osa 1 / Lehtonen, Esko (ISBN 9519287086) kerrotaan yhtyeestä sekä sen ja Eddyn (Tapani Lehikoinen) levyttämät kappaleet.
Kirjojen saatavuustiedot selviävät Plussasta ja siellä voi myös tehdä haun kappaleen nimellä, nimikekentässä.
Yleisradion äänilevystön Kotimaisen musiikin tietokannasta on myös löydettävissä Tapani Lehikoisen äänittämät kappaleet sivulta http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/html/lehikoie.htm .