Mistä lehdestä löytyy villasukkaohje nightingale? Siinä on lintujen kuvia. Se on maks kaksi vuotta vanha lehti. Sen kuva on luultavasti etusivulla.

Kysytty

Mistä lehdestä löytyy villasukkaohje nightingale? Siinä on lintujen kuvia. Se on maks kaksi vuotta vanha lehti. Sen kuva on luultavasti etusivulla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En onnistunut löytämään kuin maksullisen englannin kielisen ohjeen verkosta, https://www.ravelry.com/patterns/library/nightingale-4. Selasin kirjastomme käsityölehtiä usealta vuodelta (Suuri Käsityö, Novita, Kauneimmat käsityöt - viimeisestä oli vain uusimmat paikalla) ja käsityökirjoja. Novita-lehden tilaajalahjalehdessä vuodelta 2019 oli villasukkaohje, jossa oli lintuja, sen nimi oli Koivun oksaan korkealle, kirjassa Andrea Rangel, kirjoneuleen uudet kuviot oli pöllökuvion ja kurkikuvion ohje ja kirjassa Jorid Linvik Suuri sukkakirja pöllö-, riekot- ja pikkulintukuviot. Ehkä joku lukijoistamme on törmännyt tähän ohjeeseen?