Mistä laulusta "kaikkea on ja rahatkin riittää", jostain 70-luvun alusta, samoilta ajoilta kuin "ihana aamu/johnny?

Kysytty

Mistä laulusta "kaikkea on ja rahatkin riittää", jostain 70-luvun alusta, samoilta ajoilta kuin "ihana aamu/johnny?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Kirkan "Kaikkea on". Kirka lauloi sen Suomen euroviisukarsinnoissa vuonna 1972.