Mistä lähtien Klaus Härön elokuva Post till pastor Jakob on lainattavissa?

Kysytty

Hei!

Mistä lähtien Klaus Härön elokuva Post till pastor Jakob on lainattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuva Postia pappi Jaakobille/Post till pastor Jakob on vastikään vapautunut kirjastoille tarjottavaksi. Tässä kuussa se valitaan valintalistoilta kirjastojen kokoelmiin. Toimittajasta riippuen elokuvan tulo kirjastoihin ja lainauskuntoon kestää yleensä noin 3-9 viikkoa.