Mistä kokoelmasta voi löytää Pentti Saaritsan runo "Aamu", joka alkaa"Sillä kadulla en ollut milloinkaan, sitä katua ei siis ollutkaan."? Olen etsinyt tiedon…

Kysytty

Hei!

Mistä kokoelmasta voi löytää Pentti Saaritsan runo "Aamu", joka alkaa"Sillä kadulla en ollut milloinkaan, sitä katua ei siis ollutkaan."? Olen etsinyt tiedon netistä mutta en löytänyt...

Kiitos kovasti avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pentti Saaritsan runo Aamu on hänen runokokoelmastaan Yhdeksäs aalto (1977).

Voit lukea runon myös esimerkiksi Saaritsan runojen kokoelmasta Runoja 1965-1982 (1983).

Molemmat teokset kuuluvat Helmet-kirjastojen kokoelmiin.

https://www.helmet.fi/fi-FI