Mistä kokoelmasta löytyy Anna-Maija Raittilan runo Talviyön ikoni. Olen aikoinaan lukenut sen varmaankin jostakin joulurunoantologiasta, mutta en enää muista,…

Kysytty

Hei! Mistä kokoelmasta löytyy Anna-Maija Raittilan runo Talviyön ikoni. Olen aikoinaan lukenut sen varmaankin jostakin joulurunoantologiasta, mutta en enää muista, mistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on alunperin ilmestynyt kokoelmassa Anna meidät kaikki toisillemme 1974, mutta runo löytyy useista Raittilan valituista ja kootuista runokokoelmista.

Esimerkiksi Valitut runot : Runoja vuosilta 1947-1974 (1978) ja Kootut runot (2003).