Mistä koira-alergiaisena Kontulassa voin lainata kirjoja. Kirjastoon pääsee nyt koirat.

Kysytty

Mistä koira-alergiaisena Kontulassa voin lainata kirjoja. Kirjastoon pääsee nyt koirat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-palvelusivustolla kohdassa palvelut on lista sekä niistä kirjastoista, joihin ei saa tuoda koiraa että niitä, joihin saa tuoda koiran.

Tällä hetkellä Helsingissä "koiravapaita" yleisiä kirjastoja ovat Kannelmäen, Lauttasaaren, Malmin, Paloheinän, Pasilan, Pitäjämäen ja Viikin kirjastot sekä keskustakirjasto Oodi.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut

2 ääntä

Kommentit

Mihin noista koirattomista kirjastoista on parhaat julkiset yhteydet Kontulan ostarilta? (Vaihdot, matka-aika, vuorovälit)

Kontulan ostarilta pääsee 20 minuutissa bussilla 57 Viikin kirjastoon. Malmin kirjastoon bussi 560 vie Malmin kirjaston luo. Tiedot, reitit ja matka-ajat löytyvät helposti Reittioppaasta: https://www.hsl.fi/ . Helppokäyttöinen Reittiopas tietää, missä on mikin Helsingin kirjasto ja esim. Kontulan ostari.