Mistä kohtaa etsin omat lainaukset ja niiden uusiminen? Olen uusi käyttäjä. Kiitos

Kysytty

Mistä kohtaa etsin omat lainaukset ja niiden uusiminen? Olen uusi käyttäjä. Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaudu sisään Kyyti-Finnan etusivulta https://kyyti.finna.fi/ .Oikeassa yläkulmassa on vihreä laatikko jossa lukee kirjaudu. Siihen kirjoitetaan kirjastokortin numero käyttäjätunnuksena ja nelinumeroinen pin-koodi, jota käytetään lainausautomaatilla tunnuslukuna. Sen jälkeen näytölle ilmestyvät lainanne ja vihreät laatikot joiss lukee uusi valitut lainat tai uusi kaikki lainat. Jos uusit vain osan niin ruksi lainojen vieressä oleva piieni neliö. Eiköhän näillä ohjeilla uusiminen onnistu.