Mistä kohdasta Helmetissä näkee onko kirja kovakantinen vai pokkari?

Kysytty

Mistä kohdasta Helmetissä näkee onko kirja kovakantinen vai pokkari?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun avaat teoksen tiedot HelMetissä (klikkaamalla sinisenä näkyvää teoksen nimeä), löydät teostiedoissa rivin ISBN. Numerosarjan lopussa lukee joko sidottu tai nidottu. Sidottu on kovakantinen painos, nidottu on pehmeäkantinen eli ns. pokkari.