Mistä Kirsi Kunnaksen runokokoelmasta, ja miltä vuodelta on runo "Siivet"? Runo alkaa näin: "Ilossa linnun siivet kasvavat tuulen myötä/tuuli meren myötä ja…

Kysytty

Mistä Kirsi Kunnaksen runokokoelmasta, ja miltä vuodelta on runo "Siivet"? Runo alkaa näin: "Ilossa linnun siivet kasvavat tuulen myötä/tuuli meren myötä ja meri päivän myötä aaltoaa".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon nimi on Siivet ja se on runokokoelmassa Vaeltanut (WSOY 1956).