Mistä kirjoituskilpailusta on kyse: tehtävänä on kirjoittaa novelli, jonka lukeminen kestää noin minuutin?

Kysytty

Mistä kirjoituskilpailusta on kyse: tehtävänä on kirjoittaa novelli, jonka lukeminen kestää noin minuutin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on valtakunnallinen minuuttinovellikilpailu, jonka aiheena tällä kertaa ovat kansantarinat. Kilpailun järjestäjinä toimivat Limingan taidekoulun kirjoittajalinja ja aikakauslehti Kaltio. Töiden tulee olla perillä 14.3.2008 mennessä. Voittajan ja kaksi kunniamainintaa valitsee kirjailija ja kuvataiteilija Rosa Liksom.

Lisäinfoa ja yhteystiedot:
http://www.limingantaidekoulu.com/joomla/index.php?option=com_content&t…