Mistä kirjoista löytyy valmiita taulukoita höyrytekniikasta/termodynamiikasta sekä ylipaine- että alipainepuolelta?

Kysytty

Mistä kirjoista löytyy valmiita taulukoita höyrytekniikasta/termodynamiikasta sekä ylipaine- että alipainepuolelta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavat teokset löytyivät asiasanahaulla, jossa asiasanoina käytettiin höyrykoneita ja termodynamiikkaa. Toivottavasti näistä joistain olisi hyötyä:
Termodynamiikan perusteet / Markku J. Lampinen.Helsinki : Otatieto, 2002; Pneumatiikka / Asko Ellman .. [et al.][Helsinki] : Edita, 2002; Paakkari, Timo: Termofysiikka / Timo Paakkari.Helsinki : Limes, 1997; Lampinen, Markku J.:Termodynamiikan perusteet / Markku J. Lampinen.Helsinki : Espoo : Otatieto, 1997; Wikstén, Ralf:Lämpövoimaprosessit / Ralf Wikstén.Helsinki : Edita, 1996; Fagerholm, Nils-Erik: Termodynamiikka / Nils-Erik Fagerholm.[Espoo] : Otakustantamo, 1986; Krannila, Matti: Termodynamiikka / Matti Krannila.Tampere : Sonator, 1978; Talvitie, Arvi: Tekninen termodynamiikka. 1972