Mistä kirjastosta Uudellamaalla löytyy kirja "Kuolleen silmät"?

Kysytty

Mistä kirjastosta Uudellamaalla löytyy kirja "Kuolleen silmät"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mika Waltarin esikoisteos, Kristian Korpin nimellä julkaistu Kuolleen silmät (1926) on Helsingin kaupunginkirjaston Pasilan kirjavarastossa ja Pornaisten kirjastossa. Molemmat kappaleet ovat käsikirjastokirjoja, eli niitä ei lainata kirjastosta. Kirja on myös Kansalliskirjastossa, Helsingin yliopiston opiskelijakirjastossa ja Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kirjastossa. Ainoastaan opiskelijakirjaston kirja on lainattava. Kysele kotikirjastosi kautta kaukolainamahdollisuuksia.

1 ääntä

Kommentit

Heippa,

Onkohan yllä olevat tiedät vielä paikkaansa pitäviä?

Suuret kiitokset, jos vastaatte!