Mistä kirjastosta löytyisi seuraava teos: Mainonnan säännöt ja ohjeet. Etsin tietoa ympäristöargumentoinnista. Olen Hyvinkäältä

Kysytty

Mistä kirjastosta löytyisi seuraava teos:
Mainonnan säännöt ja ohjeet. Etsin tietoa ympäristöargumentoinnista. Olen Hyvinkäältä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mainitsemaasi kirjaan sisältyy suositus ympäristöargumentoinnista markkinoinnissa. Ikävä kyllä kirjaa ei ole Hyvinkään kirjastossa lainkaan ja sekä Riihimäen että Helsingin seudun kirjastoista uusin painos on vastaushetkellä lainassa. Vuoden 1994 painosta voisi löytyä lainattavaksi Helsingistä pääkirjastosta, samoin siellä on käsikirjastokappale vuoden 1996 painosta.

Internetistä löytyy osoitteesta http://www.tat.fi/koulut ohjeita ympäristömarkkinoinnista. Lehtiartikkeleita löytyy artikkelitietokanta ALEKSIsta hakusanoilla ympäristöviestintä tai ympäristö & markkinointi. Näitä voit kysyä lähimmästä kirjastosta.