Mistä kirjasta voisin löytää sanat lauluun "Kotiharjun päällä"?

Kysytty

Mistä kirjasta voisin löytää sanat lauluun "Kotiharjun päällä"?

Vastaus

Vastattu

Kotiharjun päällä on käännöskappale Frank W. Meachamin kappaleesta American patrol. Kappale löytyy useistakin nuottikirjoista, mm. Suuri toivelaulukirja 10 ja Hits : kesän parhaat

Löydät lisää kun kirjoitat Helmet-hakuun Kotiharjun päällä ja rajaat saamasi hakutuloksen nuotteihin vasemmalta löytyvistä rajoittimista.