Mistä kirjasta löytyy laulu joka alkaa : Mun kuormani Herra, sen tahdot sä kantaa, ei itseän uuvuttaa tarvitse mun. Oi, että mä voisin sen huostaasi antaa ja…

Kysytty

Mistä kirjasta löytyy laulu joka alkaa : Mun kuormani Herra, sen tahdot sä kantaa, ei itseän uuvuttaa tarvitse mun. Oi, että mä voisin sen huostaasi antaa ja kiittäen turvata armoosi sun. Sun lapsenas olla mä saan huoleton, oi tee minut siksi mun pyyntön se on.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu nimeltä Mun kuormani on julkaistu nuottikokoelmassa Laulun aika : hengellisen laulukirjan lisäosa [2008, Aikamedia, 978-951-606-855-1]. Tarkempia tietoja ei verkkohaulla löytynyt, mutta kysessä voi olla etsitty laulu.

Nuottikokoelmaa on saatavissa Anders-kirjastoista.