Mistä kirjasta löytäisin nuotit kappaleeseen "Mustan kissan tango" ja "Tässä tulee hirmuinen Rölli"?

Kysytty

Mistä kirjasta löytäisin nuotit kappaleeseen "Mustan kissan tango" ja "Tässä tulee hirmuinen Rölli"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Säestys kappaleeseen Mustan kissan tango löytyy useastakin kokoelmasta. Pianosäestys esim. Suuri toivelaulukirja, osa 8 sekä Suuri lastenlaulukirja, osa 2.

Tässä tulee (hirmuinen) Rölli on Toivelaulukirja 13:ssa.

Nuotteja voi etsiä itsekin kirjaston internet-sivuilta Aineistohaku- tai Tiedonhaku -kohdasta. Nimeke-laatikkoon kirjoitetaan sävelmän nimi ja aineistolajiksi valitaan nuotti. Hakutuloksena on usein sävelmäkokoelma, jonka nimeä näpäyttämällä paljastuu näyttöluettelokortti, jossa on kappaleluettelo ja etsittävän laulun nimi löytyy (usein lihavoituna) listasta.

http://jkl226.jkl.fi/Aalto?formid=find2