Mistä kirja nimeltään "Orja" kertoo. Sen kirjailija on Isaac Bashevis Singer. Kerro kaikki mitä tiedät!!

Kysytty

Mistä kirja nimeltään "Orja" kertoo.
Sen kirjailija on Isaac Bashevis Singer.
Kerro kaikki mitä tiedät!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Singerin (1904-1991) Orjan "tapahtumaympäristönä on menneiden vuosisatojen Puola ja päähenkilönä juutalaissyntyinen Jaakob, jota korkeammat voimat heittelevät äärimmäisyydestä toiseen. -- Rakkaus Wandaan tuo mukanaan --sekä onnen että ylipääsemättömiä vaikeuksia." Näin sanotaan kirjan takakannessa ja tämänhän saat itsekin nopeasti selville. Mutta kirjasta itsestään, siitä miten kertomus on kerrottu ja minkälainen on Jaakob ja hänen Wandansa, ei takakansitekstin perusteella tai toisen selostamana saa oikein mitään selvää. Kirja avautuu vain lukemalla. Vain itse kirjan lukemalla ja lukemasi analysoimalla voit saada aikaiseksi kiinnostavan ja hyvän esitelmän.