Mistä Kari Hotakaisen kirjasta löytyy runo "Johnny Cashiltä menee hermot"?

Kysytty

Mistä Kari Hotakaisen kirjasta löytyy runo "Johnny Cashiltä menee hermot"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo Johnny Cashin hermot menee sisältyy Kari Hotakaisen  teokseen Kalikkakasa : Valitut runot 1982 - 1988 (2000), ss. 100- 101. Hotakaisen Johnny Cash -runot ovat ilmestyneet Alkoholipolitiikka-lehdessä vuosina 1995 - 1999.