Mistä kannattaisi etsiä tiettynä päivämääränä vuonna 1969 lehdissä mahdollisesti julkaistua uutista (erityisesti kiinnostavat lehdet Borgåbladet, Östra Nyland,…

Kysytty

Mistä kannattaisi etsiä tiettynä päivämääränä vuonna 1969 lehdissä mahdollisesti julkaistua uutista (erityisesti kiinnostavat lehdet Borgåbladet, Östra Nyland, Loviisan sanomat, HBL, HS)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näin "uusia" lehtiä ei ole digitoitu. Porvoon pääkirjastossa voi lukea mikrofilminä kaikkia mainitsemiasi lehtiä tuolta vuodelta ja Borgåbladet myös paperiversiona.