Mistä ja miten voin osaa Rolf Lidbergin kuvittamia peikkokirjoja mm. Trolldalen?

Kysytty

Mistä ja miten voin osaa Rolf Lidbergin kuvittamia peikkokirjoja mm. Trolldalen? Kielellä ei ole väliä.

Vastaus

Vastattu

Verkkokirjakaupoista ja antikvariaateista näyttäisi ainakin löytyvän Lindbergin kirjoja. Esim. Booky.fi ja Antikvaari

Kirjoja voi tietenkin löytyä myös vaikkapa kierrätyskeskuksista.

Helmet haulla löytyy helposti kirjojen nimiä eri kielillä.