Mistä Helsingistä tai nettikaupasta voi ostaa scratch paperia?

Kysytty

Mistä Helsingistä tai nettikaupasta voi ostaa scratch paperia? Eli paperissa on raaputettavan tumman tai mustan pinnan alla värit, jotka tulee raaputettaessa esiin. Näin paperille boi tehdä upeita teoksia, kun ei tiedä miten ja mitkä värit tulee esiin. Suomeksi en tiedä nimeä. En ole kiinnostunut itse tekemään, haluan ostaa. Etsin siis paperia jossa ei ole valmista kuviota vaan tyhjää, ilman raaputettavaa mallia, eli voi itse päättää kuviosta.

Vastaus

Vastattu

Helsingissä toimivien askarteluliikkeiden sivuilta en vielä löytänyt papereita, mutta niiden tulo kauppoihin lienee vain ajan kysymys. Kannattaa kysellä esim. Sinellista, Hobby pointista tai Askarellista.

Scratch paperia tai Raaputuspaperia/Raapekartonkia voi ostaa esim. Heureka Shopista, Fruugo.fiKonsta shopista, Lelukauppa Partaselta, CDON.comista sekä Allomaari.netistä

Askartelu aitta myy valmiiden kuvien paketteja. Lumikellot.fi myy valkoista tekstin piilottavaa raaputuspaperia.(salaviesteihin?)

Tietenkin myös Amazon.com ja Alibaba myyvät papereita, mutta kannattaa muistaa mahdolliset tullimaksut Euroopan ulkopuolelta.

2 ääntä

Kommentit

Tullimaksut EUROOPAN ulkopuolelta? Tulliraja - maanosan raja