Mistä Helsingin kirjastoista pystyy lainaamaan lehtiä kotiin ?

Kysytty

Mistä Helsingin kirjastoista pystyy lainaamaan lehtiä kotiin ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pasilan kirjasto (Pääkirjasto) ja Myllypuron lehtisali eivät lainaa lehtiä. Sen sijaan kaikista muista Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteistä voi lainata lehtiä kotiin. Uusinta numeroa ei kuitenkaan saa lainaksi.