Mistä helmet-sivuilla löytyy lyhyt esittely kirjoista ja uutuuskirjoista? Esim. takakannessa esiintyvä teksti tai kuvaus kirjasta. Kuinka usein…

Kysytty

Mistä helmet-sivuilla löytyy lyhyt esittely kirjoista ja uutuuskirjoista? Esim. takakannessa esiintyvä teksti tai kuvaus kirjasta.
Kuinka usein uutuuskirjaluettelo vaihtuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-aineistohaussa näkyy kirjan saatavuustietojen jälkeen muutamia asiasanoja, joilla pyritään kuvailemaan kirjan sisältöä. Kirjaston kotisivuilla http://www.lib.hel.fi on linkki Kirjaston erikoissivustot, joihin kuuluu mm Lastensivut, jotka sisältävät mm lukuvinkkejä sekä Sanojen aika -kirjailijatietokanta, joka esittelee suomalaisia nykykirjailijoita. Uutuuskirjaluettelo vaihtuu 15 - 17:n päivän välein.