Mistä Celine Dion laulaa My heart will go on biisissä?

Kysytty

Mistä Celine Dion laulaa My heart will go on biisissä?

Vastaus

Vastattu

Laulujen sanat ovat usein sellaisia, että ne aukeavat eri kuuntelijoille eri tavalla, riippuen siitä, miten kuuntelija ne tulkitsee. Tämänkaltaiseen kysymykseen ei siis ole vain yhtä oikeaa vastausta.

Minun tulkintani mukaan Dion laulaa kyseisessä laulussa siitä, miten sekä muisto että rakkaus pois mennyttä rakasta kohtaan säilyy ikuisesti sydämessä, vaikka tämä henkilö ei enää luonamme syystä tai toisesta ole.

Laulun sanat löytyvät itse kunkin tulkittavaksi vaikkapa täältä:

https://www.azlyrics.com/lyrics/celinedion/myheartwillgoon.html