Mistä Baudelairen kokoelmasta löytyisi kissoista kertova runo? Se lausuttiin erään kissanruokamainoksen taustalla muutama vuosi sitten ja siinä oli säe …

Kysytty

Mistä Baudelairen kokoelmasta löytyisi kissoista kertova runo? Se lausuttiin erään kissanruokamainoksen taustalla muutama vuosi sitten ja siinä oli säe "silmissä agaatti palaa".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Charles Baudelairen kissarunoja pitäisi löytyä kokoelmasta Pahan kukkia (Les Fleurs du Mal).