Missäköhän voisi vaihtaa vanhentuneita (hologrammittomia) ruotsin kruunuja (siis seteleitä) käypään rahaan? Onnistuuko Suomessa?

Kysytty

Missäköhän voisi vaihtaa vanhentuneita (hologrammittomia) ruotsin kruunuja (siis seteleitä) käypään rahaan? Onnistuuko Suomessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Veronmaksajat.fi-sivustolla kerrottiin (30.9.2013), että Forex ja pankit vaihtavat Suomessa näitä Ruotsin vanhentuneita seteleitä. Lisää tietoa täältä:

http://www.taloustaito.fi/Arki/Ostokset-ja-maksaminen/Vanhat-kruunut-oi…