Missähän runossa on kohta "sinä otit lintuja ilmasta kiinni", olen tämän joskus kirjoittanut ylös mutta koko runoa en löydä enkä tekijää.

Kysytty

Hei! Missähän runossa on kohta "sinä otit lintuja ilmasta kiinni", olen tämän joskus kirjoittanut ylös mutta koko runoa en löydä enkä tekijää.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Pentti Saaritsan In memoriam III kokoelmasta Takaisin lentoon (1982).