Missähän on lähin kirjasto missä voi lukea Teknillisen Korkeakoulun (nyk. kai Aalto-yo) oppilasmatrikkelia, jossa on diplomi-insinöörit ja arkkitehdit? Asun…

Kysytty

Missähän on lähin kirjasto missä voi lukea Teknillisen Korkeakoulun (nyk. kai Aalto-yo) oppilasmatrikkelia, jossa on diplomi-insinöörit ja arkkitehdit?
Asun Soukassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Diplomi-insinöörit ja arkkitehdit 2000 on uusin matrikkeli diplomi-insinööreistä, joka on luettavissa Sellon ja Tapiolan kirjastoissa sekä Kirjasto Omenassa. Kirja kuuluu kaikissa kirjastoissa käsikirjastoon eikä sitä saa lainaan. Lisäksi Kirjasto Omenasta matrikkelin saa CD-ROM:ina. Sen saa lainaan eli sen voi tilata myös Soukan kirjastoon. Matrikkelin julkaisija ei ole Teknillinen Korkeakoulu vaan Tekniikan akateemisten liitto TEK. Mikäli Teknillinen Korkeakoulu on julkaissut matrikkelin, sellaista ei ole pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoissa. Jos kysymyksessä tarkoitetaan Prodekon matrikkelia vuodelta 2001, sitä voi tiedustella Helsingin yliopiston kirjastosta. Kyseisen matrikkelin saa myös kaukolainana Soukan kirjastoon.

Kaukolainalomakkeen voi täyttää täällä:
http://www.espoo.fi/kirjastolomakkeet/asiakkaat.htm

2 ääntä

Kommentit