Missähän Kari Suomalaisen kirjoissa on pilapiirros Kielen synty. Kuvassa kaksi kivikauden aikaista miestä istuskelee kivellä ja toinen miettii, että pitäisi…

Kysytty

Hei,

Missähän Kari Suomalaisen kirjoissa on pilapiirros Kielen synty. Kuvassa kaksi kivikauden aikaista miestä istuskelee kivellä ja toinen miettii, että pitäisi keksiä kieli. Ajatuksissaan jäsentelee lauseen valmiiksi ja tokaisee ÖH!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi pilapiirros on teoksessa Täyskäsi. Täyskäsi on ilmestynyt vuonna 1975.