Missähän Kafkan teoksessa esitellään kidutuslaite, joka kirjoittaa rangaistun selkään terävillä musteterillä rangaistuksen aiheen?

Kysytty

Missähän Kafkan teoksessa esitellään kidutuslaite, joka kirjoittaa rangaistun selkään terävillä musteterillä rangaistuksen aiheen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Franz Kafkan novelli Rangaistussiirtolassa, joka sisältyy kokoelmiin Nälkätaiteilija sekä Novellin parhaita. Kirjojen saatavuustiedot löytyvät HelMetistä osoitteessa www.helmet.fi.