Missähän amerikkalaisessa elokuvassa kaveriporukka löytää metsään pudonneesta pienkoneesta suuren rahasumman ja alkavat myöhemmin tapella näistä rahoista?

Kysytty

Missähän amerikkalaisessa elokuvassa kaveriporukka löytää metsään pudonneesta pienkoneesta suuren rahasumman ja alkavat myöhemmin tapella näistä rahoista?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Mahtaisiko kyseessä olla Sam Raimin ohjaama elokuva Simple plan vuodelta 1998? Täältä löydät kuvia ja lisää tietoja elokuvasta: https://www.imdb.com/title/tt0120324/?ref_=nv_sr_srsg_0