Otsikko
Missä voisin lukea vuoden 1962 Turun Sanomia kesä-, heinä- ja elokuulta, sekä vuoden 1963 lehdet samoilta kuukausilta?

Kysytty

Missä voisin lukea vuoden 1962 Turun Sanomia kesä-, heinä- ja elokuulta, sekä vuoden 1963 lehdet samoilta kuukausilta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit lukea näitä lehtiä mikrofilmiltä Turun kaupunginkirjaston uudisosan tieto-osastolla (2. krs.). Sinun täytyy ensin tilata mikrofilmatut lehdet varastosta (tieto-osaston puh. 02-2620629 tai 02-2620630), ja saat ne käyttöösi seuraavana arkipäivänä. Samalla soitolla voit varata itsellesi ajan mikrofilminlukulaitteelle. Mikäli et ole käyttänyt laitetta aiemmin, mainitse se puhelussa, niin saat opastuksen, kun tulet lukemaan lehtiä.