Missä vaiheessa voin vielä perua kirjan ilman maksua? Jos kirja on jo saapunut kirjastoon noudettavaksi, voinko perua kirjan ilman maksua, jos teen sen ennen…

Kysytty

Hei, Missä vaiheessa voin vielä perua kirjan ilman maksua? Jos kirja on jo saapunut kirjastoon noudettavaksi, voinko perua kirjan ilman maksua, jos teen sen ennen kirjan viimeistä noutopäivää? Tästä ei löydy mitään tietoa sivuiltanne.

Vastaus

Vastattu

Voit perua varauksesi vielä viimeisenä noutopäivänä. Maksu tulee peruumattomasta tai noutamattomasta varauksesta silloin, kun kirja poistetaan varaushyllystä viimeistä noutopäivää seuraavana päivänä.

Voit poistaa varauksen joko Helmet-verkkopalvelussa kirjautumalla omiin tietoihin, Taskukirjasto-sovelluksessa tai kirjaston asiakaspalvelussa.

Lisää tietoa varauksista:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Monikielinen_kirjasto…