Missä vaiheessa kirjastojen kierrätyshyllyihin pystyy jättämään itselle tarpeettomaksi käyneet kirjat, DVD-levyt etc.?

Kysytty

Hei! Missä vaiheessa kirjastojen kierrätyshyllyihin pystyy jättämään itselle tarpeettomaksi käyneet kirjat, DVD-levyt etc.?

Vastaus

Vastattu

Kirjastot noudattavat koronavirusepidemian aikana kaikessa toiminnassaan kukin oman kaupunkinsa linjauksia ja käytännön ohjeita. Monessa kirjastossa kierrätyshylly on otettu tilapäisesti pois käytöstä, koska lähikontekteja ja oleskelua kirjastotilassa tulee välttää. Vain lainaus-, palautus- ja varausten nouto on sallittua.

Kesäkuun alusta palvelut avautuvat laajemmin, joten uskon, että voit viedä aineistoa lähikirjaston kierrätyshyllyyn 1.6. jälkeen.