Missä teoksessa/teoksissa on julkaistu Aale Tynnin runo Maamiehen laulu tai kyseisestä runosta Ahti Sonnisen säveltämä laulu?

Kysytty

Missä teoksessa/teoksissa on julkaistu Aale Tynnin runo Maamiehen laulu tai kyseisestä runosta Ahti Sonnisen säveltämä laulu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Maamiehen laulu" löytyy Sonnisen säveltämänä lauluna teoksista Miesten laululipas (osa 5) ja Sekakuoron laululipas (osa 1). Tämä teos löytyy esimerkiksi Tampereen kaupunginkirjastosta.

2 ääntä

Kommentit

Arvokas tieto, kun laulua ei ole ilmeisesti painettu muihin kirjoihin.