Otsikko
Missä teoksessa Märta Tikkasen runo Sireenit on alunperin julkaistu?

Kysytty

Hei, missä teoksessa Märta Tikkasen runo Sireenit on alunperin julkaistu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Se on julkaistu suomeksi kokoelmassa "Vuosisadan rakkaustarina" (Tammi, 1978). Ruotsiksi alkuteos on kokoelmassa "Århundradets kärlekssaga". Vuoden 2002 painoksessa runo on sivulla 153.