Missä suomenkielisessä romaanissa kerrotaan Tsushiman meritaistelusta, Venäjän - Japanin sodassa 1905? Amiraali Togo tärkeässä roolissa. Saattaa olla…

Kysytty

Missä suomenkielisessä romaanissa kerrotaan Tsushiman meritaistelusta, Venäjän - Japanin sodassa 1905? Amiraali Togo tärkeässä roolissa. Saattaa olla nuortenkirja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehkä kyseessä on Frank Thiessin teos Tsushima (Karisto, 1937) tai Aleksei Novikov-Priboin teos Tsushima (WSOY,1937).