Otsikko
Missä suomen vankiloista vankeja työskentelee vankilan toimesta vankilaan kuulumattomalla taholla ja maksetaanko näihin töihin osallistuville vangeille käypää…

Kysytty

Missä suomen vankiloista vankeja työskentelee vankilan toimesta vankilaan kuulumattomalla taholla ja maksetaanko näihin töihin osallistuville vangeille käypää palkkaa kyseisiin töihin osallistumisesta, koska vankeus on heidän saamansa tuomio ja pakkotyö on poistettu rikoslainsäädännöstä?

Vastaus

Vastattu

Asiaa kannattaa varmaankin tiedustella suoraan Rikosseuraamuslaitokselta. Tässä yhteystiedot:

https://www.rikosseuraamus.fi/fi/index/yhteystiedot.html