Missä Suomen kirjastoissa on Rakentajien kalenteri?Tahtoisin lahjoittaa hallussani olevatnahkakantiset kalenterit (vuosilta l944- l990).

Kysytty

Missä Suomen kirjastoissa on Rakentajien kalenteri?Tahtoisin lahjoittaa hallussani olevatnahkakantiset kalenterit (vuosilta l944- l990).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähikirjastosi vastaanottaa kirjalahjoituksia mielellään. Lahjoitetun aineiston suhteen kirjasto menettelee parhaaksi katsomallaan tavalla. Todennäköisesti lähikirjastosi toimittaa kalenterilahjoituksesi edelleen Varastokirjastoon. Kuopiossa sijaitseva Varastokirjasto vastaanottaa kirjoja ja aikakauslehtiä kaikista Suomen kirjastoista. Varastokirjaston kokoelmiin keskitetään kotimainen keskeinen aineisto kaikkien kirjastojen käyttöä varten. Ennen aineiston lähettämistä on syytä sopia lähetyksen vastaanotosta Varastokirjaston kanssa. Tarvittaessa Varastokirjasto maksaa siirroista aiheutuneet kuljetuskustannukset. PL 1710 (Päivärannantie 10) 70421 KUOPIO puh. 017-2646000 email. varkirja@nrl.fi Kiitokset lahjoituksestasi!